piątek, 17 lutego 2012

Faworki

Wczorajszy dzień był bardzo emocjonujący i to wcale nie ze względu na pączki czy faworki. Onet.pl wręczał wczoraj nagrody "Bloga Roku" i w kategorii Moje zainteresowania i pasje wygrał blog mojej koleżanki rękodzielniczki Pani Niteczka. I właśnie dlatego zapomniałam o bożym świecie i o tym, ze miałam dodać wpis na faworki.
Przepis wzięłam z bloga Kwestia smaku z taka różnicą, ze nie miałam spirytusu. Wiem, wiem, że powinno się dać. No cóż ja mogę...Tradycyjnie paczek zjedzony, mąż mnie skusił. A cały dzień byłam twarda i nie ugięta. I w jednej chwili postanowienie prysło jak bańka mydlana.
To co dziś brzuszki??
Przepisu dodawać nie będę, klik wyżej i całość się ukaże.

A Krakowian i mieszkańców z okolic zapraszam na Kiermasz Wielkanocny, który się odbędzie 18 marca w Klubie Borsuczek, ul. Borsucza 12- wstęp wolny. 
Zaczynamy o 10! W trakcie kiermaszu będą prowadzone warsztaty z różnych technik. Razem ze mną będzie można stworzyć kurkę, kaczuszkę lub ptaszka!
Zapisy przez maila: maria.audi@wp.pl