sobota, 20 czerwca 2020

Podsumowanie akcji: Kuchnie świata, potrawy regionalne.

Na durszlak.pl trwała akcja na potrawy regionalne kuchni świata. W akcji wzięło udział 12 osób, które łącznie dodały 23 wpisy.
Niestety nie wszyscy zrozumieli, że aby rozpropagować kuchnie świata należy coś o potrawie napisać. A szkoda, bo było jeszcze parę fajnych przepisów, ale zupełnie bez opisu. Dlatego ich nie dodałam do akcji.

Poniższe wpisy wzięły udział w akcji. Wszystkim bardzo dziękuję.
To była moja pierwsza akcja jaką organizowałam na durszlaku.
Mam nadzieję,że nie ostatnia!
Na czym mi zależało to to, aby było kolorowo i różnorodnie. I tak się stało!
Dobra robota kochani :)


Jest jeszcze jeden przepis, którego durszlak nie pobrał a został opublikowany przed końcem akcji. To przepis hajduczka na sos tzatziki do grilla.
A teraz czas na małe przyjemności, czyli ogłoszenie wyników.
Co można było wygrać?

1 nagroda to : mini naczynie do zapiekania
                        foremki do ciasteczek
                        znaczniki do steków (opis ze stopniem wysmażenia)
                        sztućce do sałaty
2 nagroda to: przepiśnik na Twoje notatki kulinarne plus niespodzianka


I tak pierwsza nagroda wędruje do Kryzysowego kucharza, gratulacje! Nic tylko inspirować się Twoimi przepisami! Bardzo podobało mi się jak opowiadasz o jedzeniu.

Druga nagroda dla Marty z Codzienne gotowanie, piękne danie! Kolorowe, że od razu je się oczami. Przyciąga i mam ochotę je od razu zrobić!

Żałuję, że nie mogę Was wszystkich obdarować! Czuję się zainspirowana i z miłą chęcią będę wracać na Wasze blogi!
Zwycięzców proszę o wiadomość mailową na kuchnieswiata@gmail.com w celu omówienia wysyłki.

Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz