czwartek, 1 września 2011

Świeża sałatka z rukolą, mozzarellą i suszonymi pomidorami

Przepis doszedł wczoraj, a że już nie było mnie przy komputerze dziś go publikuję. Uwielbiam rukolę, więc mi juz przypadła do gustu. A jak Wy się zapatrujecie?


Świeża słatka z rukolą, mozzarellą i suszonymi pomidorami

Składniki

  • pęczek rukoli
  • mały słoiczek suszonych pomidorów w oliwie
  • 200 g pomidorków koktajlowych
  • opakowanie małych kulek mozzarelli
  • 4 łyżki oliwy
  • 2 łyżki octu balsamicznego
  • sól
  • pieprz
  • pestki słonecznika
  • listki bazylii

Przygotowanie sałatki:

Od listków rukoli oderwać ogonki. Listki opłukać i osuszyć. Suszone pomidory wyjąć z oliwy, pociąć na paski.Mozzarellę odsączyć z zalewy, kulki przekroić na pół. Pomidorki koktajlowe umyć , osuszyć i przekroić na połóweczki. Oliwę wymieszać z octem balsamicznym, solą i pieprzem. W salaterce ułożyć rukolę, pomidory suszone, mozzarelę i pomidorki koktajlowe. Wymieszać z sosem i posypać uprażonymi na suchej patelni pestkami słonecznika.Gotowe danie udekorować listkami bazylii.
 Przypominam o głosowaniu przez komentarz lub/i reakcje!

6 komentarzy:

  1. moje ulubione połączenie - rukola i suszone pomidory. sałatka jest GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam pyszna sałatka,taki włoski klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do tej sałatki dodaję jeszcze czarne oliwki. To ulubiona sałatka mojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nnoo... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja kocham Ule D.......

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię rukolę i suszone pomidory :) Wystarczy dodać kurczaka i będzie idealna lekka kolacja.

    OdpowiedzUsuń