wtorek, 5 lipca 2011

Sałatka leonkota

Leonkot nie próżnuje, dostałam kolejny przepis. Tym razem to sałatka, podobno bardzo dobra do dań z grilla. A wiadomo jak lato to i grill.

1 opakowanie tortellini (próbowałam kilku rodzajów, ale bezapelacyjnie najlepsze są z szynką z szynką),
2-3 spore ogórki,
1 duża, lub 2-3 małe czerwone cebule,
puszka kukurydzy,
2 opakowania sosu koperkowo - ziołowego,
1 łyżeczka przyprawy tzatziki,
5 łyżek majonezu.

Pierożki gotujemy wg przepisu na opakowaniu, zostawiamy do wystygnięcia.

Ogórki wystarczy w grubą kostkę, cebulę kroimy w drobną kostkę lub piórka.

Sosy sałatkowe, przyprawę tzatziki i majonez mieszamy w miseczce.

Pierożki, ogórki, cebulę, kukurydzę i sos mieszamy i wkładamy ka 1-2 godziny do lodówki żeby składniki się "przegryzły", chociaż najlepiej smakuje po nocy spędzonej w lodówce :)


10 komentarzy:

  1. Wygląda zachęcająco. W weekend idę do znajomych na grilla więc zrobię i wyniosę

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż ślinka leci gdy patrzę na tą sałatkę.Z całą pewnością skorzystam z przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam i sałatka jest pyszna

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka zapowiada się tak smacznie ze jutro lece po składniki i wypróbuje przepis

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypróbowałam przepis i jest świetny.Polecam tą sałatke z czystym sumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne uzupełnienie do potraw z grilla. Koniecznie spróbuję w nadchodzący weekend !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam, wychodzi rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też robiłam i jeszcze zrobię nie raz, bo dzieciaki były zachwycone

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa sałatka, chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń