poniedziałek, 31 grudnia 2018

Best nine 2018

Podsumowanie tego roku jest dla mnie trudne.
Podjęłam wiele decyzji słusznych jak i błędnych, kilku żałowałam, ale nauczyło mnie to czegoś! Nie warto być skromnym, trzeba walczyć o swoje! Niby to takie proste, niby o tym wiem, a jednak ciągle siedzi mi głowie, że ludziom trzeba pomagać. Swoje dobro postawić nad innych. Niestety często kończy się to niekoniecznie dobrze dla człowieka o dobrym sercu.
Także bądźmy dobrzy, ufajmy, ale nie bądźmy naiwni!

Życzę Wam radości, miłości i zdrowia <3
Reszta sama przyjdzie!

A teraz czas na #bestnine2018, czyli dziewiątkę najczęściej przez Was oglądanych przepisów.







  1. Bresaola, czyli wołowina dojrzewająca
  2. Mazurek wielkanocny
  3. Chrupiąca fasola mung
  4. Zapiekana kasza gryczana z jajkiem
  5. Red velvet cheesecake brownie
  6. Pieczona biała kiełbasa z rozmarynem
  7. Tradycyjna surowa biała kiełbasa
  8. Makaron z sosem pomidorowym i tuńczykiem
  9. Wegańskie tiramisu z truskawkami




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz