czwartek, 14 kwietnia 2016

Werther's Original - wspomnienie dzieciństwa

Było mi dane wziąć udział w testowaniu nowych śmietankowych cukierków Werther's Original Creamy Filling i muszę przyznać jestem zaskoczona! Pozytywnie zaskoczona!



To nie są takie twarde cukierki, karmelki jakie dotychczas można było kupić w sklepach. Creamy Filling na początku są lekko twarde, a po chwili załamują się i z cukierka wypływa pyszne słodkie, karmelowe nadzienie.
Wszystko rozpływa się w ustach. Znacie to powiedzenie "czuć się jak w niebie"? To doskonale odzwierciedla smak tych cukierków.

Ale ostrzegam Was, jak weźmiecie jednego będziecie chcieli więcej. Więc ostrożnie, lepiej się zabezpieczcie kolejną paczką!
Przy dobrej lekturze bardzo szybko znikają, spróbujcie sami!


Dalej Was nie przekonałam? Chcecie zobaczyć jak cukierek wygląda w środku? Dobrze, wziełam nóż i przekroiłam. Wszystko dla Was :)


I nie mogłam się powstrzymać, zjadłam go! Jest taki pyszny, śmietankowy i to nadzienie!

To nie jest tak, że zjadłam je wszystkie. Nie! Powstrzymałam się, bo lubię się dzielić. Znajomi tez byli zachwyceni tą nutka rozpływającego się karmelu.


To nie koniec, mam dla Was konkurs. Każdy może wziąć w nim udział, nie trzeba nic kupować. Wystarczy zrobić zdjęcie! Przywołać dawne wspomnienia, a firma Storck nagrodzi Was sowicie.
Co trzeba zrobić?
Zrób współczesną wersję ulubionego zdjęcia z przeszłości i pokaż je na stronie Świat karmelu. Tam znajdziecie wszystkie informacje! Konkurs trwa do 6 maja!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz