piątek, 13 maja 2011

Zupa serowa

Dostałam w zapasie sporo topionych serków, więc pomyślałam że czas wykorzystać je. Chodząc po stronach napotykałam na różne przepisy, ale coś mi tam nie odpowiadało. A w jednym są pieczarki (no nie posiadam), a w drugim ziemniaki - ale ja mam drobny makaron ugotowany, gdzie indziej jakieś mięso. W końcu sama wymyśliłam taki oto przepis.

Zupa serowa

2 serki topione naturalne
1 marchewka
1 kostka warzywna
łyżka przyprawy uniwersalnej
woda
makaron drobny

Przygotowanie:
W garnku nastawić 1 l wody do zagotowania, wrzucić kostkę rosołową i przyprawę. Marchewkę obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Gotować ok. 10 minut. Do małej miseczki nalać trochę gorącej wody (ok. pół szklanki), rozpuścić w niej serki, tak aby nie było grudek. Wlać do zupy i zagotować. Podawać z makaronem. Można posypać natką pietruszki.

 
Na zdjęciu zupa jest na etapie przygotowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz