środa, 9 stycznia 2013

Coś nowego?

Witajcie w nowym Roku! 
Wszystkiego dobrego, dużo inspiracji, weny do działania, zdrowia i uśmiechu!

Na początku bardzo przepraszam, że się opuściłam w pisaniu bloga, ale wiecie jak to jest ciągły natłok różnych spraw. A to coś nowego, a to starego i zawsze coś.
W Nowym Roku postaram się być bardziej skrupulatna.

Dziś w mojej kuchni nowe smaki i nowa potrawa z kuchni arabskiej.
Naoglądałam się nowego programu Podróże kulinarne z gayem Fierim no i klops...Musze to zrobić. Oczywiście trochę po swojemu, bo nie zawsze można dostać te same składniki- mowa tu o mięsie. Jak wiadomo Arabowie, a raczej muzułmanie nie jadają wieprzowiny tylko wołowinę, baraninę itd.
Ohh więcej nie zdradzę.

A teraz mam dla was niespodziankę, dla tych co są ze mną już jakiś czas, dla tych co tu nieśmiało zaglądają i dla nowych czytelników, poszukiwaczy nowych smaków.

Będzie konkurs, ale bardzo łatwy a do wygrania ręcznie robiona biżuteria. Oryginalna i jedyna w swoim rodzaju.
Co należy zrobić?
Skoro juz jesteśmy w temacie kulinarnym, zostańmy w tej tematyce.
Wystarczy pozostawić komentarz, a w nim odpowiedzieć na pytanie i maila:

Jaka jest wg. Ciebie najciekawsza potrawa świata i dlaczego?

Nie będzie losowania, nie będzie p.Randoma - będę Ja! A kryteria wyboru może, któraś odpowiedź mnie najbardziej zaskoczy, albo ktoś wpasuje w mój gust. kto to wie ;)
Na komentarze czekam do 10 lutego, ogłoszenie wyników 17 lutego.

Osoba, która wygra będzie mogła wybrać pomiędzy dwoma kompletami biżuterii:
Musze nadmienić, że została wykonana przeze mnie na najwyższej jakości materiałów. Nie uczula, nie zawiera ani ołowiu ani niklu!

Będzie mi miło jeśli wspomnicie o konkursie na swoim blogu :)


I jak warto?

1 komentarz:

  1. nosz kurcze już po konkursie a ja myślałam, że mam jeszcze czas :( a miałam zamiar napisać o żurku :(

    OdpowiedzUsuń