wtorek, 14 czerwca 2022

Miodowe kosmetyki cz.I peeling do ust

Domowe miodowe kosmetyki, teraz możesz zrobić w domu. To naprawdę proste.
Będzie słodko i pysznie, a Nasze usta odżywione i błyszczące!

Ostatnio pokazywałam Jak zebrać wosk z plastra miodu, możecie zobaczyć to w mojej rolce na Insta 😉 Jest to banalny i domowy sposób, gdyż nie mam specjalnego grzebienia do zbierania wosku. Pamiętajmy, każdy sposób jest dobry jeśli spełnia swoją rolę.

Kiedy już zebrałam wosk z minimalną ilością miodu, mniej więcej w proporcji 3:1. Lekko go podgrzewam w mikrofali, pamiętając o jego nieprzegrzaniu! Tak przygotowaną miksturę przelewam przez drobne sito.
Na tym etapie możemy zakończyć produkcję miodowej bazy idealnej do peelingu ust.
Tak przygotowaną miksturę przelewam do małych pojemniczków i odstawiam na noc do lodówki. Nasza miodowa baza będzie miała maleńkie drobinki, które nie rozpuściły się w trakcie podgrzewania co spełni funkcję oczyszczenia i złuszczenia martwego naskórka, a także nawilży Nasze usta!
😍 Daje słowo to działa, już wypróbowałam 😍

Co potrzebujemy do zrobienia peelingu?
Pamiętajmy o proporcjach wosku:miodu np. 30g:10g, czyli 3:1
Pamiętajmy, aby nie przegrzać mikstury! Wystarczy delikatnie podgrzewać co kilka sekund i mieszać przed ponownym podgrzaniem. Miksturę umieścić w pojemniczku, a na usta nakładać palcem.


https://swiat-na-widelcu.blogspot.com/2022/06/miodowe-kosmetyki-czi-peeling-do-ust.html

https://swiat-na-widelcu.blogspot.com/2022/06/miodowe-kosmetyki-czi-peeling-do-ust.html

https://swiat-na-widelcu.blogspot.com/2022/06/miodowe-kosmetyki-czi-peeling-do-ust.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz