środa, 13 maja 2015

Ser Serenada - recenzja

Jakiś czas temu zostałam wybrana z pośród tysięcy użytkowników by wypróbować ser Serenada. I szczerze mówiąc bardzo mnie to cieszy. Dawno na rynku nie widziałam tych serów, a mam wrażenie że są lepsze. Lub może to kwestia rozreklamowania. Jednak mimo wszystko czuć, że jest to ser żółty!
W paczce było 8 opakowań sera Salami Serenada oraz bardzo praktyczne pudełko na ser. Dzięki czemu ser nie wysycha w otwartym opakowaniu i dłużej zachowuje świeżość.

Spokojnie temu produktowi można nada c miano prawdziwego sera. 1 kg sera jest zrobiony z 10 litrów mleka. Czyż to nie zadziwiające? czy nie taki powinien być najlepszy produkt?
Jakość sera jest moim zdanie najwyższa, a sam jest kremowy i średnio miękki. Pojawiają się małe dziury gdzieniegdzie w plastrach. Nadaje się on zarówno do jedzenia na zimno jak i na zapiekanki czy do zup.

Szkoda tylko, że w paczce nie było innych smaków. Jednak już powoli pojawiają się w sklepach i tak wypróbowałam sera Salami czarny pieprz-chilli oraz pomidor i bazylia. Przyznaję szczerze bez bicia i nie płaca mi za to, że są naprawę wyśmienite i wcale nie takie drogie!
Warto spróbować jeśli tylko lubicie ser żółty.

Każdy z was też może wziąć udział w kampaniach testowania produktów, możecie się zapisać już dziś---> Zapisz się!. Niebawem 7 nowych kampanii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz