niedziela, 22 marca 2020

Test produktów ALDI Polska

Jakiś czas temu otrzymałam powiadomienie o pozytywnej decyzji w sprawie testu produktów od firmy Aldi Polska.
 #aldipolska #ambasadoraldi #testeraldi #wielkitestaldi

W paczce miały się znaleźć produkty takie jak:

  • Napój kawowy Moreno  w wygodnych kubkach. Różne warianty smakowe: Latte macchiato, Cappuccino, Espresso i Latte Macciachiato Light.
  • Pasta kanapkowa Ofterdinger. Rózne warianty smakowe: pasta jajeczna, pasta jajeczna z bekonem, pasta z tuńczykiem.
  • Serek twarogowe Sontner. Warianty smakowe: waniliowy, pomarańczowy, truskawkowy, wiśniowy.
  • Soki 100%, wersje smakowe: z czerwonych pomarańczy, wieloowocowy, mandarynkowy z klementynek.
  • Francuski ser brie Le Coq De France
  • Bio produkty wegańskie Gut Bio. Szyncel sojowy, Burger sojowy, Kiełbaski sojowe, Bio Tofu, Wędlina sojowa.
Niestety paczka przyszła uszkodzona, a na drugą musiałam czekać. Jednak druga przyszła i mogłam cieszyć się testowaniem prawie wszystkich pełnowartościowych produktów. A to co znalazło się w mojej paczce, możecie zobaczyć na zdjęciu niżej.



Pasty kanapkowe były nieco uszkodzone, ale uratowałam je i zjedliśmy na śniadanie ze smakiem.
Pasta jajeczna ze szczypiorkiem i pasta jajeczna z bekonem są pysznie kremowe, z kawałkami jajek co zaskakuje. Nie w każdej paście można wyczuć kawałki nabiału. Bekon czuć nie znacznie, ale go widać.
Pasta z tuńczykiem, jest również kremowa, delikatna z wyczuwalnym smakiem ryby oraz czerwonej papryki i kawałkami jajka.
Moim faworytem w tych wersjach smakowych jest pasta z tuńczykiem.
Żałuje tylko, że osoba pakująca nie postarała się bardziej o zabezpieczenie produktów.



Bardzo dobry zwieńczeniem całego posiłku jest sok 100% od Aldi Pure fruit. Sok z czerwonych pomarańczy Pure Fruit jest naprawdę orzeźwiający, smaczny. Wyczuwam smak pomarańczy, a także miąższ owoców, co utwierdza mnie w przekonaniu, że jest to 100% sok.
Smak jest zbilansowany, ani słodki, ani kwaśny. Polecam!

Jeśli tez chcesz testować produkty tak jak ja zapisz się do Streetcom. To platforma, która na bazie wypełnianych przez Ciebie ankiet dopasowuje jakie produkty możesz testować.W Streetcom jestem od lat i już wiele testów za mną, to jest naprawdę realne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz